راهنمای برتر بوی بد پا

راهنمای برتر بوی بد پا

  • 133020

 

بالاخره این زن برای بار چهارم اقرار کرد و حکم در مورد او اجرا شد. من زنای محصنه کرده ام و از این راه حامله شده ام، اکنون از شما می خواهم مرا پاک کنید؛ چون آلوده ام» حضرت در پاسخ به آن زن گنه کار فرمود: «یک بار اقرار کافی نیست بلکه باید چهار بار به گناهت اقرار کنی! اگر بوی بد پای شما از بین نمی رود باید به سراغ یک راه بسیار اساسی بروید. در چنین مواردی لازم است آب بیشتری بنوشید تا اثر این مواد ، بر بوی عرق کمتر شود. کدام دئودورانت برای زیر بغل هایی که بو می دهند بهتر است؟ یکی از ملاک هایی که قرآن کریم درباره ی مصاحبت و دوستی بیان می کند، صداقت و راستگویی در همنشین است. بوی زیر بغل را چگونه از بین ببریم بعد از اینکه اون مایع اخر اماده شد اونو میتونید بمالید به تمام قسمت هایی که تعرق داره و بوی بدی میگیره تا از نتیجه شگفت انگیز دانه رازیانه برای رفع بوی بد متعجب شوید . علاوه بر دئودورانت، کرم های ضد تعریق نیز در بازار موجود هستند که می توانید جهت از بین بردن بوی بد زیر بغل از آن ها استفاده کنید.

در واقع هرگونه صفت خوب و یا بد دوست، در طرف مقابل نیز اثر می گذارد و سبب هلاکت و سعادت او می شود. در روایت آمده است که اقامه ی نماز شب سبب معطر شدن بدن مؤمن و نورانیت چهره ی او می شود. نوری که در پیشانی مؤمن به چشم می خورد، از صفا و پاکی قلب او حکایت دارد و همین نورانیت سبب می شود که در دنیا و آخرت سعادتمند گردد؛ زیرا این نور در ظلمت قیامت نیز او را نجات می دهد. ماه جذب نور و صفا و پاکی است. ماه مبارک رمضان، ماه خانه تکانی دل و روح است. مُسلّم است که مقدمه ی چنین صبری، همان پاکی از آلودگی ها و تصفیه ی درون است. من این آلودگی را نمی خواهم، آمده ام که مرا سنگسار کند تا پاک شوم.» از قضا در همان حالی که زن به این گفتار مشغول بود، مرد منافقی چشمش به این زن افتاد و پس از آگاهی از داستان این زن، کفالت بچه را بر عهده گرفت، غافل از این که علی علیه السلام نمی خواست این زن برای بار چهارم به گناهش اعتراف نماید، تا حد درباره ی او واجب شود. پدهای عرق زیربغل - با پدهای عرق زیربغل، تعریق اضافی را پنهان کرده و جذب کنید.

یکی از عوامل بسیار مهم برای بوی بد عرق در بدن، لباس ها می باشند. اینک بوی تعفّن حاصل از دروغ، حسد، کینه، بخل، سوءظن، تهمت و گناهان دیگر سراسر جامعه را در بر گرفته است ولی او احساس نمی کند و هم چنان به خود مشغول است. دکتراستقامتی خاطرنشان کرد: در بدن انسان به علت انجام واکنشهای شیمیایی حرارت تولید میشود برای مثال زمانیکه غذا صرف میشود بدن شروع به سوخت و ساز میکند و احساس گرما و حرارت میکنیم که اگر این حرارت بیش از حد باشد برای جلوگیری از تب کردن ما تعریق صورت میگیرد و حرارت از بدن خارج میشود. تطهیر و پاکی از گناهان و معاصی هرکدام به تناسب خود متفاوت است؛ به عنوان مثال درباره ی حقوق مالی مردم که به گونه ای غصب شده باشد، باید آن اموال پرداخت گردد تا انسان از این گناه پاک شود وگرنه به صرف دعا و راز و نیاز، هیچ گونه تطهیری حاصل نخواهد شد.

پس باید سرعت گرفت و به وسیله ی امساک از آن چه بر روزه دار حرام است، و با بیداری شبانه و سحرخیزی و مناجات با معبود، صورت و سیرت خود را جلا دهیم. همچنین تا حدی تعریق را جذب میکنند و بیشتر از آن دیگر کارایی ندارند. در حالی که عرق به خودی خود بو نمی دهد، باعث میشود کفشها محل مناسبی برای رشد باکتریها باشند، زیرا عرق و رطوبت را به دام میاندازند و محیطی را برای رشد باکتریها ایجاد میکنند. تعریق زیاد بدن و بوی بد عرق، از آزار دهنده ترین پدیده های فیزیولوژیک بدن آدمی است که بسیاری از افراد را گرفتار کرده، ضمن ایجاد اختلال در روابط اجتماعی، آنها را به صرف هزینه های زیادی بابت رفع بوی بد عرق و خوشبو کردن خود وادار متخصص غدد می سازد. البته بوی بد دهان می تواند به تنهایی ناشی از مواد غذایی باشد اما در عین حال عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و مشکلات گوارشی نیز در این مسئله بی تأثیر نیستند. مسئله بعدی رعایت کامل بهداشت است. «صبر»، هرگز به معنی تحمل بدبختی ها و تن دادن به ذلّت و تسلیم در برابر عوامل شکست نیست بلکه صبر و شکیبایی به معنی پایداری و استقامت در برابر مشکل ها و حوادث است.

تاریخ زندگی مردان بزرگ گواهی می دهد که مهم ترین عامل در پیروزی آنان، استقامت و شکیبایی بوده است. پس برای فرار از جاذبه ی دوستی های دنیایی و رهایی از دام رفاقت های مادّی و نجات از همنشین بد، که عمر آدمی را تباه می کنند، باید از قرآن کمک گرفت و از خداوند توفیق خواست تا دوستی برای مصاحبت و همنشینی برگزینیم که وجودش برای ما مقید و ارزنده است. درباره ی گناهی مثل زنا، باید حد جاری گردد تا طهارت از پلیدی آن گناه حاصل شود. ایمان راسخ و اعتقاد به پاکی و طهارت از گناه این زن را وا داشت تا خود را این گونه در برابر سنگباران قرار دهد و با پاکی و طهارت دنیا را ترک کند. «تقوا» مرکبی است راهوار که سوار خود را به آسودگی، وارد بهشت می کند. نه درباره کار، نه درباره اینکه دیروز چه تعداد حرکت ورزشی بورپی قدرتی (burpees) را در باشگاه انجام داده اید و نه درباره اینکه امشب قرار است یک بازی را تماشا کنیم. روغن درخت چای به دلیل اینکه یک ضدعفونیکننده است، میتواند باکتریها و قارچهای روی پوست را از بین ببرد و از بروز دوبارهی بوی بد جلوگیری کند. رایحه غذاهایی مانند پیاز یا سیر روی بوی عرق تأثیر دارد.




  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 25 مرداد 1402 ساعت: 9:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 30
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 24
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 783
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 78
            آي پي امروز آي پي امروز : 8
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 261
            بازدید هفته بازدید هفته : 24
            بازدید ماه بازدید ماه : 3525
            بازدید سال بازدید سال : 30700
            بازدید کلی بازدید کلی : 115072

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.217.203.172
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس khoramnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به خبر بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف